zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 23-Dec-2007 01:00 Email | Share | Bookmark
Wedding Adek Amy @ Pdg Serai & Shopping Carrefour S.Jaya,Penang

Tepat kol 1.30pagi...Mata masih segar lagi nie....Tadi aku tgh ym dgn Ekin member fp gak..ajer sembang2..best gak ym dgn dia...byk citer...pastu say bye kat dia sbb foto kenduri td xupload lagi...Buat Ekin..sok mlm Ym lain eak...kenduri nie adek member Intel Amy cun sgt..Ok dulu kalau aku karaoke dgn si Amy nie lagu nie ler selalu aku melalak..meh layan.......

Haslinda-Sehati Sejiwa

Kita memang dijodohkan bersama
Sehati serta sejiwa
Walau esok atau akhir nanti
Kita telah ditakdirkan bersama-sama

Wahai kekasih bersabarlah menempuhi dugaan
Kita sedaya telah berusaha untuk berdua
Tapi selagi ada jurang terpisah
Impian kan musnah kita masih ada cara untuk
Leraikannya

Kita jatuh cinta bukan kerna paras rupa
Atau harta benda yang diidami manusia
Seharusnya kita bersyukur kepada tuhan
Kita mengecapi bahagia selagi hayat ada

Hanya engkau kekasihku hanya aku kekasihmu
Dengan satu rasa dalam dua jiwa
Kita ditakdir bersama..



Dah sampai pun umah kenduri...



Ok parking kat cini ...bestnyerr kebun getah..redup jerr...


Sawah padi pun ader...



Bersama Amy dan Pengantin Baru...Aku pun pengantin baru gak..



Aku dgn Amy



Pengantin Baru sibuk berposing kat kebun getah dan sawah padi..


Aku pun sibuk gak kat pelamin nie...he...he...heee..ok aku nak balik dah...


Cederahati utk para tetamu..


Lepas nie nak ke Carrefour Seberang Jaya plak,shopping brg dapur lerr...


Tgk tu dekat 150kilometer sejam abg rempit....Biaq polis saman dia


Dah sampai pun .....


Kalau ikut hati nak jerr aku angkut dua ekor nie balik umah...


Besaq nyerrr jam tuuuu....Ok aku shopping dulu...Byee.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net