zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 29-Dec-2007 20:25 Email | Share | Bookmark
Kenduri Doa Selamat Umah Pak Teh@ Kg Labu Besar.

Hari nie nak masukan pic time balik ke kg aritu...ader kenduri doa selamat kit. kat umah Pak Teh aku.dekat jerr dgn umah ayah dan mak aku...nanti leh singgah kejab......Dah citer ttg balik kg..meh layannnnnnnnn...lagu niee.........



Sudirman-Balik Kampung

Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata

Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung oh oh...( 3X )
Hati girang
Ho ho... Balik kampung (3X)
Hati girang

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti





Ok..nak balik kampung isi angin tayar dulu kayy...


Tayar kiri....


Tayar kanan...


On the way nie..


Baju melayu pink tuu lerr Pak Teh aku..




Jemput masuk...


Ok sila2 kat luar pun ader gak...


Borak2 nampak....




Aperr lerr budak nie buek kat mini kolam tu haa????Meh aku snap...


Balik umah aku dekat jerr dgn umah Pak Teh aku td..mak cakap kucing nie org buang..pastu dia beranak plak kat celah2 batu bata nie ..ada ka???pelik tul lerr aku tgk.korang tgk dia nak duduk pun xleh....kami nak kluarkan dia marah plak..garang tuu..ibu katakan.last2 biar lerr..Ramai tul lerr org buang kucing kat umah aku...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net