zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 4-Jan-2008 19:21 Email | Share | Bookmark
Nak Posing Ala2 Model Gitu...

senak perut aku kalau buka lik pic lama2..Nie ko punya pasal lerr Yaa..nak tgk sgt pic akak yg lama2 dulu... cam model x???model xbertauliah..gitu...aku dah tak ingat tahun brape tp dlm 4,5tahun gak lerr pic nie.. ptg tu aku dan member baik aku Syakila..mmg kami xder keje nak buat solek ala kadar..pastu ambil camera..pi posing kat atas bukit dkt dgn Intel tuu...ok gak pemandangan kat citu tp maklum lerr..time tuu camera biasa ja camera digital xmampu nak beli lagi..mahal....hoo....meh layan...zassssss..jgn sampai jatuh dah tgk pic2 nie...


Adam - Jatuh

Di manakah pemandangan terindah di dunia?
Puas ku cari setelah jauh melangkah
Hingga takdir menyuluh ke arah mu
Ku temu pemandangan itu terlakar di wajahmu

Dengan setiap renungan
Terpesona ku rasakan
Dengan setiap belaianmu hati makin tersentuh

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku

Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu

Dalam berjuta-jutaan lagu
Tiada satupun dapat menenteramkan kalbu
Melainkan bila kau menyebut
Ke telinga bahawa kau juga sayang padaku

Dengan setiap lafaz kata
Harapan makin menyinar
Untuk kita bersama membina hidup bahagia

Oh kasih, oh kasih
Ku berterima kasih
Padamu kerana menyempurnai hidupku

Dan sakit dah sungguh aku asyik terjatuh
Jatuh cinta dengan kamu

Ku rasa setuah-tuah manusia
Nikmati hidup dengan wanita yang ku cinta



Pipi tu maintain bulat....


Kat belakang tu pejebat Sirim...


Wow....

Maut tak?????

Nasib kecil ja longkang tuu...


Nie Kancil kesayangan aku tu....awek racing gak aku nie dulu sekrg dah insaf..


My Best Friends Syakila..


Sempat g tukar baju sbb ader toilet kat citu..










Cam pokok teh kan????


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net