zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 5-Jan-2008 19:34 Email | Share | Bookmark
Kisah Amy Accident@Kulim Hi-Tech Park.

Walaupun kisah nie dah 5 bulan berlaku tp saja aku nak paparkan sekadar mengingati diri aku dan member fp nie ttg malang tidak berbau...mcm member aku si Amy nie..dia accident dlm bulan Julai mc 5bulan awal tahun 2008 baru dia masuk keje..hari tu..kami keje shif mlm..mlm tu plak kami ader jamuan mkn2 utk shif..secara kebetulan Amy nie bawa kuah laksa utk jamuan tu lerrr..oleh sbb dah lambat dia drive sartia putih tu..120km dlm hujan lebat..sampai kat selekoh nak sampai Intel dah dia redah lopak air dan kereta dia berpusing2 dan terbalik..yg kesian nyerr dah lerr tangan cedera..ditambah kuah laksa yg panas dan pedas tu menyimbah seluruh badan dia.. kereta mmg dah jadi besi buruk dah dan sekrg nie Amy dah ader Waja...P/s utk Amy ok Amy jgn bawa kereta laju2 dlm hujan tau... meh layan pic dia........kali nie xyah buh lagu lah sbb cerita sedih kit...








Sikit lagi kereta akan terhumban kedlm sungai..


Terlantar kat Hospital Metro Sungai Petani...


Cian dia........


Yang mamat nie pun budak Intel gak..dia pun accident gak...


Atas telapak tangan tu mmg nampak isi dan tulang ja..dan doc ambil kulit paha dia tempel kat atas tapak tangan tu..dia ckp sakit sgt....








Amy sebelum accident....


Amy selepas accident(berat badan bertambah sbb terlampau byk mkn ubat hospital.)

P/s-Pesanan aku buat diri aku dan member2 fp berhati-hati dijalanraya sewaktu hujan dan INGAT ORG TERSAYANG.....MALANG TIDAK BERBAU....tapi pandu kereta nie..kita pandu laju kita langgar org pandu perlahan plak org langgar kita camner tuu??? ...apapun semua dr kita perlu hati2..pendek kata Ajal maut kat tangan Tuhan ...Amin..............................


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net