zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 13-Jan-2008 13:49 Email | Share | Bookmark
Genting...Kota Keriangan...(Part 1)

Maka pada 9 Jan seperti yg dijanjikan berangkat lah kami ke Kota Keriangan Genting.Mmg best sbb dulu aku ke Genting dgn member2 ja kali nie..pergi bersama suami mmg best sbb permainan yg selama ini mengerunkan aku terpaksa gak aku naik sbb kena paksa lerr...cam Flying Coaster dan Solero...Fuh!!!!! mau luruh jantung dibuatnyerr....


Dahh..pun sampai...sejuk sangat....


Breakfast dulu ..aper lagi Burger King ler....


Merah nyerr mak ngah....dan pak ngah...




Pantang jumpa Baskin Robbins ...mesti dia beli punyerr...


Lepak sambil mkn aiskrim......


Aku malas nak naik sbb dulu pernah sekali aku naik...turun2 muntah beb..potong stim tul...kali nie aku malas nak naik...


Buai laju-laju....aku nak kawen dgn anak raja...


Flying Coaster!!! 2x gak aku naik.. dulu2 kalau pergi mmg tak pernah naik pun takut ..tp kali nie kena gak paksa dgn cik abg terus naik...turun jerr ewekkk......ewekk...muntah lerr aku..rugi jer aku mkn Burger King.abis semua kluar..tp mmg best..cam superman lerr plak..siap beli pic kat citu...


















Nama nyerr pun Kota Keriangan jadi pic kami kali nie pun semuanyerr riang2 belaka.disbbkan lompat tak mau2 maka tiba2 kedebuk!!!!jatuh aku disitu..berdarah lerr gak lutut aku tu..






Fuh...paling menakutkan pada aku lerr..time dia turun tuu..bontot mmg terangkat ..


Mmg ramai sgt org...beratur punya lerr panjang alih2 hujan .........rugi tul xsempat nak naik..


























Adoiii.........sakit tul lutut aku yg jatuh tadi...






Meh nak pegang ko...


Ko dlm gengamanku...


Mat Cool kawan ku...


Abg...tolong...dia nak mkn tangan ayg........




Hujan dah reda.....byk gak xsempat main ...xperr lain kali datang lagi....




Sempat lagi berkenalan dgn satu family dr Iran nie.....








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net