zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 26-Feb-2008 12:58 Email | Share | Bookmark
TmN TaSiK TaiPinG....



Pic nie kat Taman Tasik Taiping..maklum ler umah kenduri tu pun dlm tmn tasik gak ha...umah kenduri tu kat Tmn Sentosa dekat jer dgn Air Terjun Batu Hampar,
dan Bukit Larut..selepas mkn kenduri ...kami sempat g ronda2 kat tmn tasik tu..ingat nak ambil2 angin kat situ tgk2 org punya ler ramai...last2 snap pic dr dlm
kereta jer..lagi pun tmn tasik nie aku dah beribu kali
dah sampai..jadi tak ler nyesal sangat kalau tak turun pun... meh ler layan pic aku nie...dan lagu lama nie pasal tmn tp bukan Tmn Tasik Taiping nie..nie Tmn Rashidah Utama...

Taman Rashidah Utama

Pertama kali kau ku cinta
Pertama kali ku di luka
Kini aku menjadi tanda
Sebuah kubur cinta

Ku berjalan di dalam hujan
Mencari api yang terpadam
Namun sudah sekian lama
Hanyalah gelap gelita

Sebagai satu kenangan
Ku ciptakan satu taman
Rashidah Utama
Sebuah kubur cinta

Ku berpijak nyata di sini
Tak tercapai bintang di langit
Ku siramkan airmata
Pada darah cinta
Sebagai hiasan taman ini

Rashidah Utama
Sebuah kubur cinta
Rashidah Utama
Sebuah kubur cinta

Biarkanlah aku di sini
Menjadi nisan cinta ini
Izikanlah aku mengenang
Dirimu oh! Sayang

















Thanks~ Zai KuLiM



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net