zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 28-Feb-2008 17:45 Email | Share | Bookmark
KoLeKsi MuG KfC....


Eeemmmm dapat gak aku himpun sebahagian lagi dapat koleksi kfc nie..dulu aku dah ader radio & tabung Kfc sekrg tambah lagi mug ha...dah ler bentuk dia dekat2 sama yang radio dan tabung tu aku tak ingat ler kfc kasi tahun berapa tp mmg dah lama dan radio tu pun tak rosak ..dan berkarat kit..tp aku ttp sayang korang....apapun...ok sgt aku..suka....aku suka.....Meh layan..pic aku dgn hubby kt kfc mlm tu..lupa plak nak snap apa yg kami mkn...asyik snap pic mug jerr....






















Jom mkn Kfc..Dari Zai Kulim




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net