zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 1-Mar-2008 15:52 Email | Share | Bookmark
Calendar March 2008



Dah Masuk bulan march ...kejap jerr erk...pejam celik,pejam celik..nasib baik celik ..kalau tak celik...eemmm alamatnyerr dah abis riwayat ler tu....ok lah cam biasa masuk jer bulan baru aku pasti kasi calendar kat korang..kot2 ader yg lupa tarikh ka..leh gak tgk calendar aku nie.yang terhangat dipasaran sekarang nie.....kah..kahh...ramai cakap aku dgn hubby sakit belakang erk..posing maut tu abis sakit2 badan kah..kahh..ok tak aku punyer stail Cinderela versi melayu..ka pompuan melayu terakhir....sebenarnyer aku malas nak buang tudung tu sbb nak kena set rambut lama plak nanti, pkai tudung pun lama gak seisi foto studio tu...apapun ok jerr aku puas hati tgk pic kat studio tu..





]



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net