zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 5-Mar-2008 07:35 Email | Share | Bookmark
BuKiT BeNdERa PeNanG..


Pic nie yg tahun lepas punyerr ..sajer aku paparkan kat cini sbb rindu plak aku kat anak2 saudaraku yg 2org nie..NuR aLia aFiFaH & MohaMad aFiFi nie..time nie aku bawa diaorang sekali dgn kakak & adek aku naik BUkit BenDeRa...mmg best sgt..sbb kakak aku tu penakut kit tempat2 tinggi nie..mmg dia serik dah nak naik BukiT Bendera tu lagi..lawak tul lerr kakak aku yg seorng nie....naik keretapi BUkit BenDeRa pun dia gayat ha.haa..haa....Meh ler layan pic kami nie...


















Pastu aku Bawa diorang mandi manda kat TeLuk Bahang...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net