zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Mar-2008 11:56 Email | Share | Bookmark
JoM MaiN BoWlinG...DuLu2 LeR...





Aku suka tul pilihanraya kali nie.sbb pertama kali pilihanraya bersama hubby...cam hari raya..plak..eh.ehh mmg raya pun kan..sbb nyer kalut tul kami dah mengundi kat Labu Besar..pastu tu bergegas plak balik Teluk Bahang utk hubby aku plak mengundi..mmg best tgk gelagat org kat sepanjang jln balik Penang...Apapun mmg puashati ttg keputusan nyer.....


[color=orange]Aku dulu2 mmg kaki bowling..abis member2 aku yg tak pandai main aku paksa join aku main...bukan per takder kawan nak main jadi aku paksa diaorang sampai diorang pun jadi gila main bowling cam aku gak...kahh..kahh kelakar tu ingat dulu2..pastu ramai2 masuk Intel punyer tournament..best giler berpeluh2 ketiak dibuat nyerr...meh layan pic aku main bowling dan pingat2 yang aku dapat...

































Rindu tul aku kat member aku nie kebanyakan mereka dah berhenti dr Intel sedih sgt tgk pic nie....













Yang nie paling aku sayang sbb dapat best bowler....


Semua yg aku dapat.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net