zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Mar-2008 08:21 Email | Share | Bookmark
KiSah DuDa YanG KeSePiaN....


Kahh...kahh..kahh Lawak tu entry aku nie...aku sendiri pun nak tergelak....cian hamba Allah 2ekor tu jadi mangsa aku...Tu ler kucing kesayangan aku yg aku bela sekrg nie...punyer ler best bila aku bawa balik umah nak aku kat kg tu...maklum ler kat umah aku nie..asyik dok dlm umah jerr...ha bila balik sana luas g dunia nie upanyerr dlm hati mereka la...tu ler Comot Dan Comit..nie entry masa Comit baby g..dan Comot tu pengganti Comot yg asal mati ha.. nie entry masa Comit waktu kecil dulu... http://zbintim.fotopages.com/?entry=1352599 mai layan cerita sedih nie...Korang tahu susah tul nak mengarah pelakon 2ekor nie..tak duduk senyap..poning aku snap pic diaorang...

TaJuk CiTeR= KiSah DuDa KeSePiaN
PaRa PeLaKon= CoMoT & CoMiT
LoKasi =BeLaKaNg UmaH MaK AkU
PenGaRaH =RaShiD SiBiR ...Eh.Eh.CiLaP pLaK AkU LeR...
PeNoLonG
PenGaRaH =HuBBy aKu

Jom saksikan citer nie...Citer ini hanya satu rekaan ,tidak ada kena mengena yg hidup atau yg dah meninggal..Jikalau ada persamaan harap dimaafkan...




















Oooo...korang gelakkan aku yerr sbb janda aku dah tak mahu kat aku lagi...nah ambil nie.....rasakan..





Nie bakal anak2 Comit dan Comot..kahh...kahh


Thanks Dari Zai KuLiM


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net