zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 25-Mar-2008 09:00 Email | Share | Bookmark
KaK ShaM's WeDDinG @ Kg BaDanG

sedang mkn....
Yg best pengantin lelaki tu yg suka pandang camera...
pose kit...
kamar pengantin
minta restu...
jom bertandang..
EEmm bila plak aku nak kawen nie...
pengantin dah sampai dah oiiii...
layan member2
Hubby kak sham
Akak sham Intel..

Baru2 nie aku ader hadiri majlis perkahwinan member Intel aku kat Kampung Badang..Kak Sham...buat Kak Sham.."SELAMAT PENGANTIN BARU...HINGGA BERKEKALAN HINGGA KEHUJUNG NYAWA...."dari Zai...meh layan pic aku pi kenduri nie...



Husband dia cam Datuk K kan??


Acara hang suap aku..aku suap hang....



Kami pun suap gak...



















Eemmmm korang nak tahu Gulai Batang Pisang nie...salah satu gulai yg paling best kat umah kenduri terutama nyer sebelah Baling nie..sekrg sebelah Kulim pun time kenduri org dah mula masak gulai nie..mmg terangkat beb...batang pisang nie org guna pokok pisang hutan baru best...



Teringat kat orang member aku nie mengidam nak minum sirap umah kenduri... mana nak cari sbb time tu tak sampai time cuti sekolah g... org nak buat kenduri....










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net