zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Mar-2008 13:09 Email | Share | Bookmark
Mengundi dari kaca mata Abah

Assalamualaikom........ramai dah bertanya pada abah......tak ade ke entry pilihan raya.....
heheeeeeee.......ade....
kali ini abah nak ajak lihat "Pilihan Raya dari sudut Mata Abah"........ jadi maaf le jika ada yg sahabat yg tersinggung jika tidak bersamaan dgn dari kaca mata abah......abah dah lebih kurang 4 kali mengundi.....pernah jadi Pegawai Pilihanraya di Gua Musang, Tanah Merah & Tapah sebanyak 4 kali....pergi bawa peti undi naik heli di Gua Musang, Naik keretapi subuh jam 3 pagi tak ada dinding di Limau Kasturi. dan kemudian masa tu berparang antara penyokong Pas Dan UMNO......macam-macam pengalaman abah dah alami.....

Jom .......tengok yg pertama ni............

Yang pertama ni saja nak seloro dgn kekawan .........apa macam sanggup ke mengundi....siapa agaknya akan jadi PM pertama fotopages kita ...Kenitra ke Daalia.....
datang mengundi awal......yeeee

MASA MEMBALAS ENTRY INI PASTIKAN ANDA MENGUNDI DUA PARTI NI ...DIAKHIR ENTRY ABAH NAK KIRA SAPA MENANG .....SAPA BLEH JADI PM....


Nama Zai pun ader dlm senarai ahli tu....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net