zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 29-Apr-2008 08:34 Email | Share | Bookmark
Cinta Pantai Merdeka...

Jln Permatang Bogak..
Lahar Kepar...
Nak ke mana nie?
Bendang ka Sawah..???
Lahar Ikan Mati..
Ke Pantai Merdeka...
Lautan nan luas
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pokok nie pontianak suka..
 
 
bila balik...
bakar jerami..
Zai Kulim


Korang pernah dengar tak lagu nie.....nak dgr klik cini.. http://www.youtube.com/watch?v=FzV13-Cq3s8

Cinta Pantai Merdeka-Tropika

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Didalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengancur bunga cinta
Keadaan aku memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan

( korus )
Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...

( 1 )
Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka


Lama gak aku tak letak lirik lagu kat cini kan..sbb aku letak nie bukan apa cuma nak bagitahu kat korang baru2 nie aku dgn hubby bawa anak saudara aku Si Alia tu jenjalan kat PanTai Merdeka dah lama aku tak mai cini,...Layan pic aku nie...












































View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net