zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-May-2008 13:03 Email | Share | Bookmark
Jenjalan Umah Saudara@Lavender Height,Seremban(Part 5)

On the way umah saudara hubby kak nor..
 
 
Besar tul umah kws nie..
 
Dah sampai pun..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Luas tul...
Almari kaca
Mcm2 aksi
 
Ruang mkn
 
abah ngantuk ler tu..
lampu syiling
Almari Hiasan.
 
Bunga sudut...
Akak Ida dok buat per tu???
 
 

Den poei Nilai 3 tu..den ader ler borong kain sut,frame yg Allah dan Muhammad tu,tikar buluh,baju ...mmg murah2 sgt..mmg tak tahu dah naik pilih yg mana satu...balik2 dari Nilai 3 tu mmg letih sgt...kaki pun dah lenguh nasib baik ader Mr.Ogawa tolong urutkan...
mmg mlm tuu....Zzzzzzzzzzzzzzzz tak ingat dunia...bak kata mak zai bom atom melutup pun mmg tak jaga punyer...ok nie cerita kat SEremban g ha...keesokan harinyer ler....
ziarah saudara2 mertua Kak Nor...kat Lavender Height..aku mmg suka umah2 kat kwsn tu..menarik sgt,,jom layan...




















Bilik utk bersenam..


Boss hubby email..













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net