zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 30-May-2008 13:21 Email | Share | Bookmark
Gotong Royong Intel&Majlis Perbandaran Kulim@Tmn Tasik Kulim

Posing ajer
Ruby dgn aksi mengecat
cat jgn tak cat
Tgk apa tu kakilah
Rajin nyer..
Posing kit
Kak Ramlah
Ida
Kak Ilah
Dah abis keje jom balik..
Ramai tul ha..
Luas tul tasik nie..

Ahad lepas Aku hadiri satu rotong royong anjuran Intel dan Majlis Perbandaran Kulim berserta 3buah sekolah sekitar Kulim kat Tmn Tasik Kulim...tempat orang ramai selalu ambil angin petang dan joging...teruk gak tasik tu dgn pencemaran..jadi kami dgn sukarela buat ler keje2 amal nie..tp dulu selalu gak aku ikut ha..pergi umah org2 tua laa,umah anak yatim la,,sekolah la,,,sekrg dah kurang kit ,,nie baru nak aktif balik,,,,jom layan...


Ok Sampai kena ler register dulu utk dapatkan cap tu....baju dapat awal lagi ha...


Posing dulu sebelom breakfast....




Chubby jer muka aku erk,,,,












Konon2 letih giler ler tu...kahh..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net