zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 29-Jun-2008 12:28 Email | Share | Bookmark
Lata Sg Buluh@Ijok,Perak

 
 
 
 
 
 
 
 
Dlm semak tu ader chalet
Kera ka monyet nie??
buat pa tu??
 
 
Kaki sapa tu.???
Tu dia...
 
Bekalan..
 
 
Besar tul batu kat cini...
 

Baru2 nie Zai pi berkelah kat Lata Sg Buluh kat Ijok dekat jer dgn umah Ogy..mmg lata tu kat kawasan terpencil mmg ramai yg tak tahu ha..apalagi sakan kami bertiga mandi sbb mmg tak der org pun kat citu..kalau ader org mmg malu gak nak beremdan lama2...jom ushar kitaorang mandi...


On the way Lata Sg Buluh


Dah sampai dah...


Apa lagi mandi daaa.......






Aksi2 Ogy mandi


Aksi hubby aku mandi plak...


Aksi aku mandi buat papan lunsur









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net