zainab's FotoPage

By: Zai KuLiM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 17-Jun-2008 02:12 Email | Share | Bookmark
TAG~BARANGAN KOLEKSI KEGEMARANKU DI RUMAH


Kali nie Zai di tag plak oleh Ejard~ http://ejardkethot.fotopages.com/

Tugasannya....
Senaraikan 7 barang kegemaran(bergambar) yang terdapat di dalam rumah akak-akak dan antie..dan nyatakan kenapa ianya menjadi kegemaran....

Okey.....ini jawapannya...

1~KOLEKSI TOTO & CADAR.....


Semua nie lom guna lagi tau...

2~KOLEKSI ALBUM GAMBAR....


Nie sebahagian jer sbb kat kg ader lagi malas nak berangkut...maklum ler bergambar mmg hobi..dah bergambar kena ler cuci simpan pic tu...

3~KOLEKSI BARANGAN DARI TELEKOM ...


Barangan nie semua hubby yg kasi..tau jer ler lelaki kan dapat jer letak merata jd zai ler yg buat koleksinyer...

4~KOLEKSI TUDUNG...


Eemmm Zai mmg suka tudung bawal sbb nampak menarik sgt dgn kilauan batu2nyer...

5~KOLEKSI PENDRIVE...


Amacam...Zai nie pelik kit ha pendrive pun buat koleksi...nie ler ganti album gambar...

6~KOLEKSI CAMERA.


Campur dgn dlm pic nie dan DSLR dah 6jenis camera Zai pakai...

7~KOLEKSI TOYS


Yang paling Zai sayang....

8~KOLEKSI MINYAK WANGI..


Ader yg dah kosong sbb zai suka tgk botol2 minyak wangi nie yg unik...

9~KOLEKSI LIPSTIK...

Yang nie,,minat Zai dari dulu lagi..tak sah kalau kluar umah tanpa nie....

10~KOLEKSI EYESHADOW


Paling suka jenama Silkygirl

11~KOLEKSI ALAT2 SOLEK


Wajip ader dan bawa kalau mkn angin...

12~DEADORAN

Mesti pakai sepanjang masa walaupun tiada masalah dgn bau ketiak.pppsttttttt..nak tau Zai sampai sekrg tiada bulu ketiak...tu yg jarang ader masalah ketiak..tp dah pompuan mesti mau ader deadoran kan...deadoran plak setiap hari pakai jenis yg berlainan...pelikan....

13~KOLEKSI BEG

Sayang beg nie sbb dpt free......

14~HANDPHONE

Handphone penyambung kasih kami berdua...Yang ini Zai dpt free dan entah hp yg ke brapa zai guna...
mmg byk..tp semua jual kat member2..


Nie plak hp Zai yg sebelom hp merah tu....Zai beli semcm dgn hubby masa bercinta dulu...

15~KOLEKSI BOX MCM2 ADER


]


Box nie kira box ajaib Zai sbb dlm nie segala brg hiasan Zai ader dlm nie..antaranya...rantai leher,rantai tgn,cincin,kerongsang.......jom layan....

CAMERA YG DIGUNAKAN~NIKON D40X


Tamat....kerja ku...bukan setakat 7benda tp" oooppssss terlebih sudah"...nk kena tag org lain plak ka???


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net